Tehnici de stimulare a bioenergiei

www.000webhost.com

Tehnici de meditatie

Fundatia Fandigo pentru Persoanele Cu mintea deschisa, limpede si sanatoasa



Sfaturi pentru o meditatie eficienta

Reflectia si focalizarea gandurilor

In viata oricarei persoane exista intotdeauna momente de puternica meditatie. Atunci cand va concentrati asupra unei carti pe care o cititi sau atunci cand studiati ceva ce doriti sa cunoasteti, inseamna ca meditati sau va concentrati asupra unui lucru, excluzand orice va distrage. Cand reusiti ceva prin puterea concentrarii sau a gandirii focalizate, poate ca n-o considerati ca fiind meditatie, totusi despre ea este vorba.

De asemenea, meditatia apare in mod spontan atunci cand va concentrati asupra unui anumit obiect sau a unei persoane - de pilda, un copil care se joaca, un peisaj deosebit sau un tablou preferat.

Tot asa cum, concentrandu-se spre exterior, mintea percepe lumea exterioara, daca priviti spre interior, veti descoperi frumusetea si pacea lumii interioare.

Receptarea si linistea

Starea de nemiscare si liniste resimtite in timpul meditatiei ofera o odihna profunda atat pentru minte, cat si pentru corp. Deoarece sistemului nervos i se permite o perioada de recuperare, care poate fi mai benefica decat un somn agitat de noapte, veti remarca o crestere a nivelului energetic de fiecare data cand meditati.

Tot in cursul meditatiei, simtiti o stare mai intensa de receptare datorita careia partea intuitiva a mintii va face mai constient de nevoile personale, oferindu-va inspiratie, ba chiar, posibilitatea de a gasi solutii pentru probleme nerezolvate.

Crearea si formularea

Invatand sa va concentrati necritic, pe rand, asupra fiecarui lucru, veti dobandi o autodisciplina care va duce la cresterea constiintei de sine. Prin antrenament, puteti intelege mai bine cum anumite sabloane de perceptie, gandire si simtire au avut influenta asupra vietii dvs., fara ca sa fiti constient de acest lucru.

Pnn meditatie, deveniti capabil sa depasiti identificarea cu corpul fizic, descoperind ca aveti o existenta aparte fata de tensiunile si problemele materiale. De asemenea, reusiti sa ajungeti dincolo de minte, intelegand ca nu va identificati nici cu gandurile dvs., ci sunteti doar martorul acestor ganduri, care vin si pleaca.

Veti invata ca adevarata identitate se afla in linistea interioara, in pacea si satisfactia care reprezinta chiar constiinta. Atunci cand veti dobandi aceasta intelegere, o sa puteti folosi meditatia pentru a incerca puternica energie a imaginatiei, vizualizarii ,si formularii limpezi a telurilor care, in esenta, determina mai multe experiente de viata pozitive si placute.

Sfaturi legate de practicarea meditatiei

In general, meditatia a fost asociata doctrinelor si disciplinelor religioase ca o modalitate de contopire cu Dumnezeu sau cu universul, de descoperire a iluminarii, de dobandire a altruismului sau a altor virtuti. Cu toate acestea, un fapt bine documentat este ca meditatia poate fi practicata si independent de orientarile religioase sau filosofice, pur si simplu ca o modalitate de reducere a tensiunilor interne si de sporire a cunoasterii de sine .

Urmatoarele indicatii va vor permite sa constatati avantajele meditatiei. Nu uitati ca aceasta, ca ,si somnul, nu trebuie invatata, ci vine in mod natural; urmand etapele corespunzatoare, veti progresa pe propria dvs. cale rapid si usor.

1. Fixati-va un loc pentru meditatie, care sa fie linistit si lipsit de orice v-ar putea distrage. Pe cat posibil, ar trebui sa meditati zilnic in aceeasi odaie, intrucat astfel veti crea continuitatea unei anumite atmosfere.

2. Asigurati-va ca va este suficient de cald, alegeti haine comode si, in acelasi timp, largi.

3. Meditati in fiecare zi, la aceeasi ora; este esential sa incercati sa va impuneti o obisnuinta a meditatiei. recomandabile sunt orele de dimineata sau de seara.

4. Instruiti-va mintea sa ramana tacuta pe durata meditatiei. Daca gandurile persista, multumiti-va sa le priviti venind si plecand, fara sa va implicati in vreun fel.

5. Planificati-va meditatia, tinand seama de orele de masa; in general, este bine sa asteptati cel putin o ora dupa ce ati mancat. Pe masura ce meditatia va deveni un obicei, veti incepe sa preferati o masa frugala inainte sau dupa ce o practicati.

6. Reglati-va ritmul respiratiei. Este util ca, initial, sa va concentrati asupra ei si sa respirati lent si natural. Acesta deprindere va va ajuta si in controlarea mentalului. Pe masura ce meditati, trebuie sa stabiliti un mod de a respira lent si ritmic, ceea ce va permite mintii si trupului sa se relaxeze. in scurt timp, vi se va parea ca respiratia urmeaza un curs firesc, fara sa simtiti nevoia unui control.

7. Pozitia traditionala a mainilor este pe coapse, cu varful degetului mare si cel al aratatorului unite in chin mudra (pozitia degetelor) yoghina. Aceasta pozitie va ajuta la meditatie, permitand energiei ki din meridiane sa circule liber spre varfurile degetelor si inapoi in susul bratelor. Daca remarcati ca pozitia chin mudra va distrage, puteti adopta pozitia palmelor deschise, tinute confortabil pe coapse.

8. Pozitiile de meditatie cele mai intrebuintate sunt pozitia asezat asu in genunchi . Pentru confort ,si sprijin puteti folosi o pernuta.Daca pozitia verticala va este incomoda, puteti medita intinsi pe spate.

Oricare ar fi pozitia aleasa, spatele, gatul si capul trebuie sa se afle pe aceeasi linie, preferabil cu fata spre polii magnetici ai pamantului.Cand meditati trebuie sa va simtiti relaxat si sigur pe sine.

 

Terapiile energetice sunt mult mai eficiente daca aveti la voi un talisman purificat si incarcat cu energie .

 

Tehnici de stimulare a bioenergiei
 

Tehnici de stimulare a bioenergiei



Curs online germana si engleza ...I...Sanatate prin alimentatie ...I... Stiri imobiliare