Tehnici de stimulare a bioenergiei

www.000webhost.com

Tehnica Reiki de concentrare mentala

Fundatia Fandigo pentru Persoanele Cu mintea deschisa, limpede si sanatoasa

Stretching - exercitii fizice


Stretching mişcări simple şi binefăcătoare

Ai văzut un bebelus care isi intinde satisfăcut braţele si picioarele? Sau un căţel care se intinde leneş la soare... Ei bine, atât bebeluşii cât si animalele ştiu instinctiv că este foarte important să se intindă. Din păcate adulţii uită prea des sa facă asta. in consecinţă, corpul se crispează, poziţiile greşite devin obişnuintă si durerea apare. Yoga, stretching, Pilates... uite cum descoperim că a ne întinde este o binefacere. Aşadar, pentru a gusta pe deplin starea de bine, trebuie să respecţi trei lucruri. Respiră profund: o respiraţie amplă şi lentă ajută la calmarea mentalului şi la deblocarea muşchilor. Nu te grăbi: Invaţă să adopţi progresiv noile poziţii şi menţine-le pe fiecare cel puţin 10-15 secunde. Nu forţa: durerea este un semn care arată că trebuie să respiri mai profund pentru a te destinde ori să nu forţezi întinderea. lată cinci exerciţii pe care e bine să le faci dimineaţa si/sau seara. Beneficiile sunt mult mai mari dacă repeti cu regularitate aceste exerciţii, decât dacă le faci intens, dar mai rar.

Umerii
Poziţia sezând (sau /in picioare, cu talpile paralele şi picioarele uşor depărtate), spatele drept, indoaie un braţ in dreptul pieptului şi exercită cu mâna opusă presiune asupra cotului, pentru a intide braţul. Creşte intensitatea presiunii progresiv timp de 15 secunde,apoi relaxează (trei repetări pentru fiecare parte).
La ce ajută ? Alungeşte muşchiul din spatele braţului şi pe cel al umărului şi relaxează articulaţia. Când tensiunea se instalează, partea de sus a corpului se blochează prima. Relaxând această zona eviţi ca tensiunea să se extindă in restul corpului.

Lombarii

Poziţia: Stând pe spate, Cu mâinile intinse in lateral, palmele pe sol şi picioarele intinse, pliaza genunchiul drept şi aşază talpa dreapta pe genunchiul stâng. Intoarce bazinul spre stânga şi lasa genunchiul drept sa coboare cât mai mult spre sol. Orientând capul spre mâna dreapta presează la maximum umarul drept pe sol pentru a creşte intensitatea răsuciri. Respirând profund, menţine poziţia 15-20 de secunde, apoi schimbă partea.
La ce ajută: Intinde coloana vertebrală şi in particular zona lombară si fesierii şi este eficient impotriva durerilor de spate. Acestea din urmă sunt adesea Iegate de starea noastră afectivă. Intinzându-ne zona lombară putem elimina incet tensiunile emoţionale.


Talia

Poziţia: in poziţie verticală, cu picioarele usor depărtate şi cu tălpile paralele, ridică braţele deasupra capului cu degetele impreunate (palmele in sus). Fără sa te arcuieşti, cu picioarele nemişcate, înalţă-te ca si cum ai vrea să atingi plafonul cu vârful capului. Apoi trage de partea stângă înclinându-te către partea dreaptă. Atenţie, inalţă-te dar nu te apleca. Nu te arcui şi nu uita să respiri. Nu rămâne prea mult timp in picioare deoarece este o mişcare destul de obositoare.
La ce ajută: Deschide cutia toracică, alungeşte muşchii tallei şi muşchii abdominali şi redreseaza coloana vertebrală. Mişcarea îmbunătăţeşte respiraţia şi aduce calm şi energie.

Coapsele
Poziţia: poziţie verticală, tălpile paralele şi picioarele uşor depărtate, prinde piciorul stâng cu măna stângâ şi adu-l spre fesă. Respiră şi menţine poziţia 15 secunde (două repetări pe fiecare parte). Trebuie să simţi intinderea pe partea din faţă a coapsei. Pentru un mai bun echilibru, poţi să te sprijini cu mâna de un perete sau de un spătar de scaun.
La ce ajută: Destinde cvadricepsul, care este foarte solicitat şi are tendinţa de a se intari. Arcuirea îi permite să se reoxigeneze şi să nu crească in volum.

Coloana vertebrala
Poziţia: in genunchi, şezând pe călcâie, inclină bustul spre coapse, incercând să menţii fesele cât mai aproape postbil de călcâie. Braţele se ţin pe sol de-al lungul corpului cu palmele indreptate spre plafon. Poziţia capului: fruntea pe sol , sau, pentru mai mult confort, capul intors intr-o parte. inchide ochii, respiră incet şi profund.
La ce ajută: Este numită in yoga „poziţia copilului" si calmează mentalul, relaxează picioarele şi destinde toată coloana vertebrală, de la zona lombară la zona cervicală.


Tehnici de stimulare a bioenergiei
 

Tehnici de stimulare a bioenergiei



Curs online germana si engleza ...I...Sanatate prin alimentatie ...I... Stiri imobiliare