Tehnici de stimulare a bioenergiei

www.000webhost.com

Informatii utile pentru sanatate

Fundatia Fandigo pentru Persoanele Cu mintea deschisa, limpede si sanatoasa

6. Exercitiu pentru controlul ritmului cardiac al inimii


lata un exerciţiu pentru „coerenţa cardiaca", care ajuta inima şi creierul sa lupte impotriva stresului.

Incepe prin a respira lent şi profund şi fă o mică pauză după fiecare respiraţie.

La 10-15 secunde după ce ai stabilizat respiraţia, concentrează-ţi atenţia asupra inimii. Vizualizează mişcănle ei lente şi imaginează-ţi că inspiraţia ii aduce tot oxigenul de care are nevoie, şi expiraţia o debarasează de toate „deşeurile".

„Agată-te" de senzaţia de căldură şi relaxare care se formează in piept şi gândeşte-te la ceva ce îţi face plăcere: o persoană iubită, un peisaj preferat... Lasă-te in voia acestei stări de bine fizice şi emoţionale.

Beneficii: Atunci când suflul şi ritmul cardiac sunt la fel, se instaurează coerenţa cardiacă. Creierul emoţional şi inima îşi trimit mesaje pentru a te informa că totul este in regulă.

Acest exerciţiu se poate practica in orice moment al zilei. Este foarte potrivit in situaţii de stres sau de criză, pentru că ajută la eliminarea tensiunii.

 
Tehnici de stimulare a bioenergiei
 

Tehnici de stimulare a bioenergiei



Curs online germana si engleza ...I...Sanatate prin alimentatie ...I... Stiri imobiliare